نماینده ولی فقیه در امور حج ‌ زیارت از مسئولان سعودی خواست به سنت ملک عبدالله در اعطای سهمیه اضافی به ایرانیان عمل کنند.

سید عبدالفتاح نواب

حجت الاسلام عبدالفتاح نواب در گفتگو با خبرنگار همشهری در رابطه با اخرین وضعیت اخذ سهمیه حج و احتمال افزایش آن بیان کرد: هنوز وقت گرفتن سهمیه بیشتر برای زائران نرسیده و مسئول این برنامه هم رئیس سازمان حج است.

وی در رابطه با حج امسال هم اظهار کرد: هر حجی با سال های دیگر متفاوت است و هر سال یک‌جور است امسال هم هوا گرم بود و هم محدودیت عربستان زیاد بود و هم بحث شهادت رئیس جمهور و برگزاری انتخابات را داشتیم.

فتاح تاکید کرد : امیدوارم دولت میزبان به این فکر باشد که این همه جمعیت که سال ها در صف بودند و انتظار تشرف می کشند به شکلی باشد که سهمیه اضافی به افراد داده شود همچنانکه در زمان ملک عبدالله هر سال ۵هزار سهمیه اضافی به ایرانی ها میداد آلان هم افرادی که هستند برادران ملک عبدالله هستند و از یک خانواده هستند امیدواریم مقامات سعودی هم به منش برادر فقیدشان عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج در رابطه با روند برگزاری مراسم اربعین هم گفت : اربعین سال به سال مشکلاتش کمتر می شود و بهتر می شود امیدواریم امسال به شکلی باشد که برای آیندگان الگو شود.

کد خبر 875612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha